Halloj halloj!

Sitter hemms hos pappa just nu,  Vart med caroline och fikat och tränat tidigare idag. Men strax ska jag & Andreas åka iväg till farmor & äta :) .. Sen ikväll ska jag bara ligga hemma o vara seg.. kankse får interneti veckan ett lutet tag, hoppas på det..



Imorgon kommer det bli jobbigt, jävligt jobbigt. Men försöker hela tiden intala mig själv att det inte är något. men det mesta tyder på att det är så. Jag vet vad jag "måste" göra. Men jag vet inte. Jag vill, men jag kan inte :( ..  Jag har lovat mig själv att aldrig göra något sånt. ju ? .. Det känns tunt. Men det löser sig. det kommer fixa sig.

& tack för att du finns där för mig, du är verkligen ett bra stöd.
Du vet precis vem du är. Du är en riktig vän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0