Att ta tag i saker kan vara svårt.

Tiden går så fort, det är bara fyra dagar kvar. Sen bor jag helt ensam. Det kommer bli jätte skönt med ändå känns det lite läskigt. Men har börjat vant av mig att ha en lampa tänd när jag ska sova, så det kommer nog gå jätte bra. Hoppas jag. Kommer bli en väldans elräkning om jag ska ha alla lampor tända tjugorfyra timmar om dygnet, haha. Men den här jobbiga packningen jag bara pratar om att jag ska ta tag i händer det inte mycket med. Jag har fått ihop två låder med köks grejer & en med kläder. Det känns som de börjar bli dax att packa klart allt, städa & fixa. Jag har bestämt mig för att göra det idag. men jag känner på mig att det inte kommer hända mycket med det, och det gör mig lite arg faktiskt. Jag har svårt att ta tag i saker. Jag är dålig. Men jag är himla bra på att planera, or not! .. 

Men hur som helst, Min bästa vän Josefine fyller år imorgon. Så igår var jag i etuna & handlade lite presenter till henne. Men när jag hade fått ihop allt de hon önskat sig + en till sak, ville jag köpa så himla mycket mer, men pengarna hade tagit slut. Så tråkigt. Men hon ska få en till present på fredag, woho. Så det blir säker jätte bra det här.  Men jag är helt pank nu, & det suger verkligen. Hade tänkt spara ihop lite pengar nu så att jag fortsätta spara när jag flyttar. Men det sket sig. höhö.

Nej, nu fan ska jag nog börja packa, eller.. Duscha först kanske? :) ..
Esch, Pusshej! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0