Nu har jag nästan ett helt kök.

Halloj! :)
Imorse åkte vi iväg till Ikea. I bilen påväg dit försökte jag komma på allt mer saker som jag behövde, men det va helt tomt i skallen. Men det blev ganska mycket ändå.

* Tre kastruller
* Stekspade, och alla såna tillbehör.
* Glas
* Gafflar, knivar & Skedar
* tallrikar, platta & djupa
* Platsmuggar (  Till henrik  :D )
*  Kaffemuggar
* Grytunderlägg
* Handdukar
* Saxar
* sopp tunna
* Klocka

Det va allt vad jag kan komma på nu, har nog missat saker. :P
Sen har jag redan massor hemma, Ännu mera glas, Stekpannor, supar glas, toa grejer. och allt vad det nu är. Så det kommer bli så fint när jag flyttar, mitt lilla hem :) Oh, jag längtar verkligen efter att få fixa iordning lägenheten. Den är inte så fin, tapeterna är egentligen hemska, men vi ska tapetsera om och fixa :) Så den kommer bli kanon!

Imorgon åker jag & Caroline till etuna för att shoppa. I tisdags när vi sågs så säger vi båda nästan samtidigt hur shoppensugna vi var. Så imrgon tänkte vi shoppa :) .. Men tanken va mest att hitta massa fina presenter till josefine. Men ska försöka ha råd med något nytt fin till garderoben till mig. :) ..

Men nu ska jag börja rensa all jävla skit jag samlat på mig under åren och slänga & börja packa. Sklan börjar på tisdag så jag har inte många fira dagar kvar att fixa de här på. Det är ju bara 6 dagar kvar! :D

See you! :)




Men innan jag går, så vill jag bara säga att Josefine är den bästaste som finns.
Och på måndag blir hon stooooor, arton bast ;D Grattis babe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0