Sjukling på g.

Hallå där :)
Vaknade imorse och kunde kanppt andas & va såå täpt i nästan & halsen gjorde jätte ont. Men nu börjar det kännas bättre. Får absolut inte bli sjuk nu då kommer jag aldrig hinna med allt som händer just nu.  Men skit i min förkylning nu :) haha. Har precis duschat & ska träffa Caroline & Michelle klockan 1. Känns som jag inter kommer hinna eftersom jag fortfarande sitter med mjukiskläder och handduken på huvudet. 

Men annars känns livet väldigt bra just nu. Allt bara flyter på & det känns så skönt. Va länge sen allt gick bra :) .. Så jag ska verkligen njuta utav det här nu & hoppas på att detta flyt fortsätter :) .. Men det blir väl kaos när skolan börjar. Höhö.

Men vi hörs sen.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0